Załatwianie osobiste spraw na terenie biura Nadleśnictwa

Załatwianie osobiste spraw na terenie biura Nadleśnictwa.

Algorytm postępowania.

Obowiązuje od 30.07.2020 r.

 

  1. Załatwianie spraw osobiście w biurze Nadleśnictwa Katowice, następuje po telefonicznym umówieniu spotkania w sekretariacie Nadleśnictwa pod numerem tel. 32 25 25 141.
  2. Petent oczekuje na spotkanie z osobą prowadzącą sprawę z ramienia Nadleśnictwa przed wejściem głównym.
  3. Osoby nie będące zatrudnione w Nadleśnictwie Katowice wchodzą na teren biura w maseczce i po zmierzeniu temperatury przez osobę wpuszczającą. W trakcie wejścia należy zdezynfekować ręce.
  4. W trakcie przemieszczania się obowiązuje zachowanie dystansu pomiędzy osobami, co najmniej 1,5 metra.
  5. Umówione spotkania odbywają się w holu głównym na parterze, w wyznaczonym do tego miejscu, po poinformowaniu przez sekretarkę osoby prowadzącej merytorycznie sprawę. 
  6. Toaleta dla osób załatwiających sprawy znajduje się na parterze budynku, w holu głównym.
  7. Za osobę postronną wpuszczoną do budynku biura Nadleśnictwa, odpowiada osoba przyjmująca petenta i prowadząca sprawę merytorycznie.
  8. Zabrania się korzystania osobom postronnym z urządzeń biurowych Nadleśnictwa (ksero, bindownice, niszczarki itp).
  9. Zabrania się osobom postronnym poruszania po budynku biura, poza wyznaczoną strefą.

Nadleśnictwa i inne

 

Sprzedaż

Sprzedaż

 

Mapa lasów

Mapa lasów